Калинець «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою» план

Скласти план до оповідання «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою» допоможуть різні варіанти: короткий чи детальний.

«Хлопчик-фігурка, який задоволений собою» план казки

  1. Ганнуся на запотілому склі вікна трамваю намалювала хлопчика-фігурку, який ожив.
  2. Ха-еФ живе у ранці Ганнусі.
  3. Вчителька малювання побачила Ха-еФ в альбомі дівчини.
  4. Ха-еФ із знаком питання.
  5. Життєпис Ха-еФ для Ганнусі.
  6. Вчителька української мови схвально оцінила твір Ганнусі, який написав Ха-еФ.
  7. Перебування фігурки у Соломійки.
  8. Обговорення змісту першого життєпису Ха-еФ на уроці української мови.
  9. Фігурка пише життєпис за Соломійку, який теж був позитивно оцінений учителькою.
  10. Ха-еФ гостює у Богданка. Комп'ютерна гра.
  11. Третій життєпис фігурки для Богданка. Мрія Ха-еФ про вільне життя.
  12. Весь клас дізнався про існування Ха-еФ.
  13. Хлопчик-фігурка обіцяє написати свій життєпис усім учням класу.
  14. Ігор Калинець «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою» план (Варіант 1)

    1. Ганнуся створює Хлопчика-Фігурку.
    2. Хлопчик-Фігурка допомагає Ганнусі.
    3. Хлопчик-Фігурка пише твір для Соломійки.
    4. Диво натхнення, що зійшло на Івасика.
    5. Хлопчик-Фігурка опиняється у комп'ютері.
    6. Спасіння Хлопчика фігурки.
    7. Хлопчик-Фігурка вирушає мандрувати по світу.
    8. «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою» план (Варіант 2)

      1. Малюнок Ганнусі.
      2. Малюнок оживає.
      3. Розмова між хлопчиком та Ганнусею.
      4. Життєпис для Ганнусі.
      5. Планета Хвіґурія.
      6. Домашня робота виконана хлопчиком.
      7. Похвала вчительки за оповідання.
      8. Гра на комп'ютері.
      9. Третій життєпис.
      10. Здивування учнів та вчительки.
      11. «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою» план (Варіант 3)

        1. Створення фігурки.
        2. Оживання малюнка.
        3. Знайомство з Ганнусею.
        4. Перший життєпис.
        5. Перехід до Соломійки.
        6. Другий життєпис.
        7. Пригоди з Богданком.
        8. Комп'ютерна гра.
        9. Третій життєпис.
        10. Мрії про свободу.
        11. Розкриття таємниці всьому класу.
        12. Обіцянка допомогти всім.
        13. Основні етапи розвитку сюжету

          Експозиція: Ганнуся малює хлопчика-фігурку на запотілому вікні трамваю

          Зав'язка: фігурка оживає і починає спілкуватися з Ганнусею

          Розвиток дії: Ха-еФ допомагає різним дітям писати твори, створюючи для них життєписи

          Кульмінація: фігурка потрапляє в комп'ютер і ледве рятується

          Розв'язка: вся таємниця розкривається, але Ха-еФ обіцяє продовжувати допомагати

          Головні герої твору

          Ха-еФ (Хлопчик-фігурка): головний герой, малюнок, який ожив і почав допомагати дітям

          Ганнуся: дівчинка, яка намалювала фігурку

          Соломійка: дівчинка, якій Ха-еФ допоміг написати твір

          Богданко: хлопчик, який грав з Ха-еФ у комп'ютерні ігри

          Вчительки: педагоги, які оцінювали твори, написані за допомогою Ха-еФ

          Основні теми твору

          Дружба та взаємодопомога: Ха-еФ допомагає різним дітям у навчанні

          Фантазія та творчість: твір показує силу дитячої уяви

          Навчання та розвиток: фігурка допомагає дітям писати кращі твори

          Свобода та самореалізація: Ха-еФ мріє про вільне життя

          Дитячі мрії: твір показує, як діти можуть втілювати свої фантазії в реальність